Finite Incantatem

Finite Incantatem
◇◈ We've all got both light and dark inside us ◈◇
Canon
és
keresett
karakterek

Legendás lények gondozása - Alisha & Maxwell

Anonymous

Legendás lények gondozása - Alisha & Maxwell Empty
Vendég
Szomb. Nov. 28, 2020 10:03 pm

Alisha & Maxwell

R
oxfort kertjének egy eldugottabb zugánál ülök a falnál és egy labdát dobálgatok magamtól egy két méterre a pici Wolframnak, ki most lesz hét hónapos. Végzős diák vagyok és rengeteget kell tanulnom a vizsgákra, szóval a játék mellett fél szemmel egy könyvet bújok. Utálom a bűbájtant, annyira nem megy nekem, kész szenvedés, de ezt is teljesítenem kell, legalább E-t, mint elfogadhatót kell kapnom rá. Az udvaron azonban elég nagy a nyüzsgés, a fiatalabb tanulók keresnek végzősöket egy feladatukhoz, emlékszem, amikor én kaptam négy éve a feladatot, akkor elég nehezen találtam bárkit is, aki eljött velem legendás lényeket felkutatni és segített írni róla élménybeszámolót. Jó, mondjuk úgy, én többet tudtam a lényről és magam végeztem el mindent, csak kíséretnek jött, ugyanis ilyenkor nappal kapunk kimenőt a Tiltott rengetegbe és ott kell felkeresni valamit. Ilyenkor vannak elrejtve különböző veszélyességű lények, szóval óvatosnak kell lenni. Nem vagyok valami közkedvelt személy az iskolában, nem megy a barátkozás, ezért is örülök, hogy a huskymnak, akit én segíthettem a világra és most én is nevelhetem fel. Jó, nem egy bagoly, meg nem is varangy, de kaptam rá külön engedélyt, azért jó aranyvérűnek lenni, meg jó család sarjaként itt lenni, vannak kiváltságok, hála a szülőknek, legalábbis így gondolom. Ha Wolfram nem lenne, szerintem elég pokoli napjaim lennének. Elkalandoztam már megint, hiába olvasom a könyvet, gondolatban máshol járok, így unottan összecsapom a könyvet és leteszem magam mellé, majd mind a két kezemre szükségem van, hogy megpróbáljam elvenni a kiskutyától a labdát amit visszahozott, de nem akarja átadni. A sikerem egy váratlan árnyéknak köszönhető, akinek a tulajdonosára kérdőn